Monday, July 27, 2015

~*Afeef@Genting*~




Selamat Tahun Baru 2009 untuk semua....

Aku dan hubby x tau nak g mana....Last2 kita org g naik puncak Genting pd 1st Jan....Ini adalah pertama kali Afeef g sana....Macam2 ragam Afeef kat sana....Walkin utk check in hotel mana nak dpt....Hotel semuanye penuh, parking penuh, org pun sesak2 kat sana....Last2 kita org lepaq kat sana smpi ptg....Alang2 dah jalan ke sana, kita org singgah ke Bukit Tinggi..Tak ada apa yg menariknye....Afeef pun dah meragam, aku pun dah penat, sampai umah semua kepenatan terus beradu....masing2 tido mcm jatuh bangunan...hehehe